Hieronta ja mobilisoivat erikoiskäsittelyt

Sopii halutessasi rentoutumista stressistä tai pienistäkin jokapäiväisistä paineista toipumisessa tai hoitamaan väsyneitä lihaksiasi. Hieronta ja erikoiskäsittely voi olla voimakkaampaa kuin kevyempääkin riippuen mitä hierontaa kaipaat.

Hierontaa voidaan käyttää paikallisesti pienemmälle alueelle tai koko kehon hoitamiseen, kaikissa elämän vaiheissa. Jotkin sairaudet tai flunssat ym. terveyteen vaikuttavat tekijät saattavat olla esteenä hieronnalle, mutta yleisesti ottaen hieronta sopii kaikille.

Sopii myös raskauden aikana esim. selkäsärkyihin, surusta tai onnettomuudesta toipumiseen sekä ensimmäistä kertaa hierontaan tutustuville lahjakortin muodossa.

Mobilisoiva hieronta

Mobilisoivaa hierontaa käytetään, kun halutaan vaikuttaa nivelten, nivelsiteiden ja nivelkapseleiden elastisuuteen ja nivelliikkuvuuteen. Lihaksistolle tehdään voimakkaita hankaavia poikittaisia venytyksiä. Näin lisätään lihasvenyvyyttä.

• Vähentää lihaskipua, särkyä ja väsymystä.
  • Lieventää stressiä
  • Saa olon rentoutumaan
  • Voit paremmin
  • Hoitaa / ennalta ehkäisee
  • Parantaa kehon toimintaa
Hierontahoitoajat
  • paikallishieronta 20 min ja 30 min
  • puolivartalohieronta 40 min, 50 min ja 60 min

Hemmotteluhieronnat erilaisilla aromaattisilla hierontaöljyillä ovat kysyttyjä erilaisiin oireisiin, mielentiloihin virkistämään, rentouttamaan tai piristämään mieltä.

Hyvä persoonallinen lahja idea itsellesi tai läheisillesi ! Kysy kausitarjouksia!

Kuumakivihieronta (Hot Stone)

Erittäin rentouttava ja stressiä lievittävä hoito, joka laukaisee tehokkaasti jännityksiä kehosta ja helpottaa kipuja. Hoito myös kiihdyttää aineenvaihduntaa ja poistaa nesteitä. Tuloksia saadaan nopeasti kolmitehomenetelmällä, jossa käytetään hierontaa, lämpimiä kiviä ja tehokkaita hoitoaineita.

Kiviterapiahoidot ovat olleet osa itämaista lääketiedettä yli 5000 vuotta ja lämpöhoitoja on käytetty kivun lievittämiseen jo historiallisista ajoista lähtien.

Kivien vaikutus perustuu ensisijaisesti niiden kykyyn sitoa lämpöä ja kylmää. Kivien lämpö aistitaan erittäin miellyttävänä ja rentouttavana. Lämmöllä on psykologisten vaikutusten lisäksi myös useita fysiologisia vaikutuksia, se poistaa lihasjännityksiä, helpottaa stressin oireita ja rentouttaa kokonaisvaltaisesti, verenkierto vilkastuu, aineenvaihdunta aktivoituu ja lymfakierto tehostuu.

Hieronnassa käytettävät kivet ovat luonnon muovaamia suomalaisia vuolukiviä ja ne lämmitetään 50-55 asteiseksi. Mineraalipitoisuutensa vuoksi ne varastoivat ja luovuttavat lämpöä tasaisesti, ravitsevat ihoa ja niiden elektromagneettisuus palauttaa kipualueen energiatilan ennalleen.

Kuumakivihieronnassa hierotaan esim. koko vartalo kuumia kiviä apuna käyttäen, jolloin ihon toiminta ja aineenvaihdunta kiihtyy ja lihakset rentoutuvat. Kivillä hierottaessa saadaan intensiivinen kontakti, jolloin pystytään käsittelemään täsmällisesti ja tarkasti kehon kipupisteitä jopa syviin lihaksiin.

Miellyttävä lämpö tehostaa rentoutta kokonaisvaltaisesti kehoa ja mieltä, saaden aikaan ihanan raukean ja rauhallisen olon. Hieronta on vaikutukseltaan pitkäkestoinen ja usein lämpö säilyy kehossa jopa päiviä. Käsittelyn jälkeen iho tuntuu kimmoisalta ja kudokset elastiselta.

Hoitoalueet:

• kasvojen ja ylävartalon hoito 45 min
  • ylävartalon ja käsien hoito 55 min
  • koko vartalon hoito 75 - 90 min

Hoitomuodot:

• Rentouttava hoito
  • Virkistävä hoito
  • Kipu- ja lihaskireyden hoito
  • Hyvänmielen hoito
  • Vartalonhoito

Anna Hoitava ja Hellivä lahjakortti! Hemmottele ja Hoida itseäsi, ystävääsi tai läheisiä!